Sunday 11 September 2011

Moj Maly Swiat NIKONOWy

   Hej dziewczyny, jak tam mija Wam kolejny weekend? Mi szybko. Zostalo jedynie kilka dni urlopu, wiec staram sie je wykorzystywac najlepiej jak moge, a w szczegolnosci na projekty artystyczne. 
Oczekuje tez kilku paczuszek, dwoch KOSMETYCZNYCH i jednej elektornicznej. 
  
   Widzicie, juz dawno temu obiecalam mojej babuni aparat (to jej zawdzieczam fotograficznego bakcyla), a ze we wrzesniu i pazdzierniku babcia obchodzi urodziny oraz imieniny, okazja do prezentu nadarzyla sie sama. Nikon Coolpix dawno zakupiony i czeka jedynie na male dodatki... Dokupilam europejska wtyczke, karte pamieci, nawet pokrowiec i brakuje jedynie dodatkowej baterii... Czekam na nia juz ZA DLUGO, wiec jesli do jutra listonosz mi jej nie przyniesie, coz Babcia bedzie musiala sie obejsc bez (przynajmniej narazie).
   Dla zainteresowanych, szukalam aparatu bardzo prostego w obsludze i z duzym wyswietlaczem, no i oczywiscie w przystepnej cenie :) Oto co znalazlam


  Nikon Coolpix s2500 - wiem, ze do najnowszych modeli nie nalezy, ale naczytalam sie o nim pozytywnych opini, ktore mnie przekonaly.

 Mowie Wam, jaki jest cieniutki! Mam tylko nadzieje, ze Babcia go nie zgubi (przypadkowo).

 No i na ostatek, 3 calowy wyswietlacz, czyli o taki mi chodzilo! Co prawda nie ma "wizjera", ale na ogol i tak uzywa sie Live View, wiec nie powinno to byc wielkim mankamentem.
Co do konkretow uzytkowania i jakosci zdjec nie moge zbyt wiele powiedziec, poczekam na obiektywne zdanie przyszlej wlascicielki. Jesli bedziecie chcialy znac wiecej szczegolow, dajcie znac.

   To byla Nikonowa wersja MINI :) A teraz pokaze Wam czym ja robie zdjecia, tu wchodzimy na tereny bardziej zaawansowane i skomplikowane - powiem szczerze, po 8 miesiacach posiadania tego cacka - moze przyswoilam sobie ulamek jego funkcjonalnosci...
   Dlugo zastanawialam sie i zasiegalam opini wielu ludzi, zanim wybralam odpowiedni model lustrzanki (spelnialam moje wieloletnie marzenie), w koncu padlo na NIKON DSLR D90. 

 Tak generalnie wyglada "szkielet" czyli BODY, wcale za wielki sie nie wydaje ale nie zapominajmy, ze do tego dochodza obiektywy. I teraz w zaleznosci od tego jakim operujemy, zmieniaja sie pewne funkcje, ich przydatnosc no i wielkosc oczywiscie. Ja posiadam 18-105mm, czyli taki standardowy. W przyszlosci, przy lepszych funduszach mam zamiar sprawic sobie obiektyw portretowy i macro... Ale poki co pracujemy z tym co mamy :)




   Tak to wyglada w wielkim skrocie (i przyblizeniu). Zdjecia nie sa mojej roboty, sciagnelam je z interentu na potrzeby tego posta. Nie mam tez zamiaru sie specjalnie rozpisywac o tym jak cudowny jest ten Nikon, bo najlepiej jest zobaczyc to na wlasne oczy... Jesli ktoras z Was plauje kupic? Oczywiscie polecam! Jesli nie, to nie pozostaje nic innego, jak sie nim zachwycac :) 



   I jeszcze gwoli wyjasnienia, sesje zdjeciowe z udzialem modelki (Magdy) robione sa wlasnie Nikonem. Wiekszosc zdjec makijazy z moim udzialem cykam za pomoca mojego starego Canona S5 IS (dlatego, ze ma ruchomy wyswietlacz i swietne macro). 

A w nastepnym poscie - kolejna sesja zdjeciowa :)
Do zobaczenia :* :* :*









0 comments:

Post a Comment

Dziekuje za komentarze, wszystkie czytam i zachowuje w pamieci i sercu..
Na wszelkie pytania odpowiem pod zostawionym komentarzem, więc nie zapomnij tu wrócić :)
Uprzemie proszę o nie zostawianie komentarzy typu, Obserwujemy? - Jeśli mój blog naprawdę ci się spodoba, zostaniesz ze mną z chęci...

*** *** *** *** *** *** *** *** *** ***
Thanks for your comments, I read them all and keep them in my memory and my heart..
If you asked me a question - the answer you will find under your comment, so don't forget to come back here :)
I will ask you for not leaving comments like, Shall we follow each other - If you really liked my blog you would stay here anyway...

Powered by Blogger.

© 2011 ArtLook4U , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena