Sunday 21 August 2011

Znow sleekowo - kolorkowo

Hej Dziewczyny, co tam u Was slychac? Jak minal Wam zeszly tydzien? A jak spedzilyscie weekend? Cos przyjemnego Was spotkalo, jakis wyjazd, niespodzianka, szalone party?

Ja caly poprzedni weekend przezylam na wysokich obrotach, wiec tym razem obiecalam sobie odpoczynek i 100% relaksu... Oczywiscie nici z tego wyszly, ale przyajmniej checi byly dobre, hehe. W piatek pogode mielismy cudna, ale caly dzien dokuczal mi bol glowy, wiec i tak nie malam ochoty na slonecze kapiele. Z kolei wczoraj dopadly mnie typowo co weekendowe obowiazki, jak zakupy, sprzatanie a na koniec gotowanie. Dzien minal. Jedynie dzis czas plynie spokojnie i powoli, mam go wystarczajaca ilosc i nigdzie nie musze sie spieszyc, hurra!

I z tej wlasnie racji przygotowalam dla Was kolejny makijaz z serii sleekowej - MONACO. Polaczylam kolory:
- BAMBOO pod luk brwiowy
- SUMMER BREEZE w wewnetrznym kaciku (gornej i dolnej powieki)
- KIWI ZEST oraz LOTUS FLOWER na powiece ruchomej
- MIDNIGHT GARDEN w zaglebieniu powieki
- SUNSET przy zewnetrzym kaciku dolnej powieki

Produkty bazowe sa te co zwykle (mowa o podkladzie, pudrze, bronzerze i tuszu). Co do ust to przyznam sie bez bicia - nie pamietam :) pewnie jakis mix match :)


                         
     

Wspominalam Wam juz dziewczyny, ze strasznie nie lubie swojego nosa? Jesli kiedys bedzie mnie na to stac, zmniejsze sobie tego olbrzyma :] A tymczasem musimy to przebolec.. (albo retuszowac:] )




Tak, to by bylo na tyle poki co. Zycze Wam udanej niedzieli i spokojnego tygodnia:) Nieprzepracowujcie sie za bardzo :) Buziaki






12 comments:

Gosia (beautyfascination) said...

Fantastycznie, jak zawsze. Jestem Twoja coraz wieksza fanka, naprawde!:)

Patrycja said...

ładnie dobrane kolorki :) bardzo mi się podoba

Anonymous said...

ależ cudnie!:)

Anonymous said...

kolejny przesliczny makijaz! i do tego tak milo sie czyta ... :-) super kochana

Anonymous said...

Wow wow wow.... jakie kolorki.... cudnie pięknie...bardzo lubię fiolety :)
czekam na emaila :P pozdrawiam Patuś...

artlook4u said...

dziekuje Wam za przemile komentarze :*:*:*:*
bardzo jest dla mnie wazne Wasze wsparcie.
Calusy

kleopatre said...

Bardzo ładny, wygląda jak egzotyczny kwiat:)

Nie wiem czy to Cie pocieszy, ale ja też nie lubie swojego nosa (jedyna czesc twarzy ktora mi dziala na nerwy u mnie) ;)

SweetPerelka said...

śliczne!!!!!kolorki i cieniowanie no urocze...:)
A noska swojego się nie czepiaj !bez przesady olbrzymi to on nie jest!!!!właśnie dzięki niemu masz coś w sobie oryginalnego...innego niż wszyscy inni ...oczywiście obserwuje bardzo mi się tutaj podoba!
ps.zapraszam również do mnie będzie mi miło jeśli zostawisz jakiś śladzik po sobie :)

artlook4u said...

kleopatre, witaj w klubie:)

SweetPerelka - jejciu, dziekuje za slowa pociechy :p To bardzo mile:)

Anonymous said...

w MM na wizażu pytałaś jakie mam delikatniejsze paletki sleek - oh so special i storm ;) dwie szalone :P ( jak dla mnie ) to original i monaco ;)

Natalia S. said...

Ciekawy makijaż. Obserwuję, pozdrawiam. :)

Beauty Wizaż said...

ale ślicznie :) do brązowej tęczówki idealny :)

Post a Comment

Dziekuje za komentarze, wszystkie czytam i zachowuje w pamieci i sercu..
Na wszelkie pytania odpowiem pod zostawionym komentarzem, więc nie zapomnij tu wrócić :)
Uprzemie proszę o nie zostawianie komentarzy typu, Obserwujemy? - Jeśli mój blog naprawdę ci się spodoba, zostaniesz ze mną z chęci...

*** *** *** *** *** *** *** *** *** ***
Thanks for your comments, I read them all and keep them in my memory and my heart..
If you asked me a question - the answer you will find under your comment, so don't forget to come back here :)
I will ask you for not leaving comments like, Shall we follow each other - If you really liked my blog you would stay here anyway...

Powered by Blogger.

© 2011 ArtLook4U , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena