Saturday 25 June 2011

Weekendowo

Czyli co porabiam gdy mam wolna chwilke lub dwie...

Gdzies tak okolo tygodnia temu, do mieszkania naprzeciwko mnie wprowadzila sie para moich przyjaciol, ktorych znam praktycznie od poczatku mojego pobytu w UK. Kasia jest moja psiapsiola, z ktora bardzo przyjemnie gawedzi sie o wszelakosciach, a juz przede wszystkim - kosmetykach! Razem sledzimy poczynania wielu dziewczyna na kanalach youtube, jak i blogi, nowostki w sklepach, oline oraz rozne ciekawe znizki. Wczoraj spedzilysmy przyjemny wieczorek przy lampce wina (domowej roboty - mniam), jaki i testowaniu kilku rzeczy nabytych przeze mnie ostatnimi czasy... Pierwsza i zdecydowanie przodujaca w wyscigach jest pedzel do pudru, plaski, z firmy ELF, ktory wyglada tak


Musze przyznac, ze efekty naprawde mnie zaskoczyly! Podeszlam do tej proby dosc sceptycznie bo sam pedzel wydal mi sie zbyt miekki, ale o dziwo podklad rozlozylam w mgieniu oka i tak rowniutko. Na dodatek test przeprowadzilam na moim Maybelline Dream Matte Mousse, ktory jest dosc ciezki do jednolitego rozlozenia, nawet palcami. Nie oceniam, przynajmniej to zaobserwowalam na mojej skorze, potrafi sie grudkowac, walkowac i akcentowac przesuszone miejca. Jednak przy rozkladaniu tegoz podkladu plaskim pedzlem, nic takiego nie zaobserwowalam! Malo tego, moja sceptyczna Kasia rowniez zakochala sie w nim od pierwszego wejrzenia! A ja trudno zadowolic, wiec jest dwa ZA i zadnego przeciw :)
Kolejnymi produktami byly szminki i blyszczyki, ale chcialabym pokazac zdjecia jak najbardziej oddajace odcienie i ich nasycenia, a nad tym musze popracowac. Kombinuje z dwoma aparatami, ale jakos nie za dobrze mi to wychodzi i kolory wygladaja "wyprace". Tak czy inaczej cos z tym zrobie i opublikuje kilka probek.



Jako ze dzis jest sobota, dzien poswiecany na dobra zabawe (nie koniecznie wieczorna), wybralysmy sie z Kasia na zakupy. Nasze wzajemne obietnice, ze NICZEGO nie kupimy oczywiscie spezly na niczym. Wiecie jak to jest kiedy portfel jest pusty a te wszystki piekne, kolorowe produkty krzycza do Ciebie bys je kupila? Totalne tortury najczesciej konczace sie przegrana, sromotna kleska... 
Wiec jak juz cos brac to z konkretnym zastosowaniem:
po pierwsze, postanowilam na lato sie przybrazowic (niestety pogoda we wsodniej Anglii temu nie sprzyja, wiec trzeba sie czyms wspomoc). Naturalnie mam bardzo jasna cere i solarium mnie specjalnie nie chwyta, chyba ze na czerwono i zchodzi migiem. Zadecydowalam, iz bede bardzo cierpliwa i zaczne uzywac Dove Summer Glow Body Lotion, codziennie na wieczor. Dzis moj pierwszy raz, och jak to brzmi... Ciekawa jestem rezultatow, zapewne nie pojawia sie od razu, ale bede informowac na bierzaco :) Oto obiekt szczescia:


Ostatnia rzecza o ktorej wspomne, zeby juz nie przynudzac, bedzie jeden cien do powiek, ktory przykol moja uwage kolorem i cena (1 funt, MUA)


W rzeczywitosci jest troche jasniejszy i bardziej "zarowiasty" ale w odpowiednim polaczeniu kolorow mozna stworzyc prawdziwa perelke makijazowa. Oto moja propozycja na dzis:

Inspiracja: LATO



Dosc "dramatic eye", ale kto powiedzial ze zawsze musi byc grzecznie? Nastepnym razem wspome o moim dziennym makijazu, ktory i tak mozna podzielic na dwie grupy. Tak wiec do nastepnego!
Dobranoc (jest 23:36, a jak na moja rutyne to baaaardzo pozno) Zieeeew... Pa!

0 comments:

Post a Comment

Dziekuje za komentarze, wszystkie czytam i zachowuje w pamieci i sercu..
Na wszelkie pytania odpowiem pod zostawionym komentarzem, więc nie zapomnij tu wrócić :)
Uprzemie proszę o nie zostawianie komentarzy typu, Obserwujemy? - Jeśli mój blog naprawdę ci się spodoba, zostaniesz ze mną z chęci...

*** *** *** *** *** *** *** *** *** ***
Thanks for your comments, I read them all and keep them in my memory and my heart..
If you asked me a question - the answer you will find under your comment, so don't forget to come back here :)
I will ask you for not leaving comments like, Shall we follow each other - If you really liked my blog you would stay here anyway...

Powered by Blogger.

© 2011 ArtLook4U , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena