Thursday 30 June 2011

Uff jak goraco, pufff jak goraco....

Coz za tydzien, z ta ciezka do "ogarniecia" pogoda - cisnienie skacze raz w gore a raz w dol. Zamiast pelna energii, po pracy wracam do domu z dwoma marzeniami - prysznic oraz odpoczynek w pozycji horyzontalnej... Na szczescie jutro piatek i mam nadzieje, iz bede miala wiecej czasu i werwy do zycia.

Chcialabym nadmienic kilka nowostek - drobostek makijazowych: mianowicie sprawilam sobie nowa mascare, z polecenia Madzi. Oczywiscie moja stara mascara byla wciaz w polowie pelna i spelniala swoje powinnosci nalezycie, ale nie dalam sie oprzec pokusie... namowy.. oraz kilku innych recenzji o..

Mascara Volumizer from Bourjois 



Musze przyznac, ze moje pierwsze wrazenie bylo: NIESAMOWITA RZECZ! Moje rzesy nie sa najkrotsze same z natury, ale juz nawet malutka szczoteczka (ta pierwsza - na delikatny look) nadala im super wydluzenia. Dzis jednak zaprezentuje Wam zdjecie porownawcze: pierwsze - moje rzesy, naturalne; drugie po uzyciu szczoteczki numer 2.


Przepraszam za rozne oswietlenie, ale robilam je dzis rano (bardzo) i slonce wychodzilo i chowalo sie zza chmury, zmeiniajac oswietlenie w pomieszczeniu. Ale wydaje mi sie, ze wystarczajaco odzwierciedlaja roznice w dlugosci i grubosci moich rzes, przed i po.
Poki co, po tych kilku dniach testowania, jestem bardzo zadowolona z tego produktu. Szczegolnie przypadla mi do gustu mala szczoteczka, na codzienny look - idealna! Jesli jednak zapragne wiekszej wyrazistosci rzes i bardziej "dramatic look", jestem pewna ze ta mascara uczyni cuda.
Bede testowac dalej i powiem jesli zmienie zdanie :)

Kolejnym moim zakupez sprzed kilku dni byly szminki:
Bourjois 03 Coquillage rose


Kolor na ustach nie wyglada taki PINK :) jest wprost przyjemny, delikatny i sloneczny, w sam raz na lato i modne pastelowe kolory. Nie mialam jeszcze okazji sprawdzic jej wytrzymalosci na rozne niezaleznosci, ale dam o nich znac :)
Drugim wyborem byla czerwien, chec sprobowania czegos z pieprzykiem - MUA odcien13 - zakup za funta!


Zrobie jakies probki (swatches) i opublikuje, by przekazac kolory najbardziej zblizone realiom.

Pracuje tez nad nowymi makijazami i zdjeciami, wiec pojawia sie tu one niedlugo. A poki co czekam na dzien jutrzejszy by odetchnac i w koncu miec czas dla siebie :)
Pozdrawiam



0 comments:

Post a Comment

Dziekuje za komentarze, wszystkie czytam i zachowuje w pamieci i sercu..
Na wszelkie pytania odpowiem pod zostawionym komentarzem, więc nie zapomnij tu wrócić :)
Uprzemie proszę o nie zostawianie komentarzy typu, Obserwujemy? - Jeśli mój blog naprawdę ci się spodoba, zostaniesz ze mną z chęci...

*** *** *** *** *** *** *** *** *** ***
Thanks for your comments, I read them all and keep them in my memory and my heart..
If you asked me a question - the answer you will find under your comment, so don't forget to come back here :)
I will ask you for not leaving comments like, Shall we follow each other - If you really liked my blog you would stay here anyway...

Powered by Blogger.

© 2011 ArtLook4U , AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena